Gyakran ismételt Kérdések

Mik a lépések a honlapra érkezéstől a zöldségek-gyümölcsök fogyasztásáig?

  1. Válaszd ki a kívánt termékeket és azok mennyiségét

  2. Rendeld meg a kosarad tartalmát.

  3. Utald át a végösszeget a rendelésedet visszaigazoló e-mail tartalma szerint és ne felejstsd el a közleménybe beírni a rendelési számod.

  4. Értesítünk róla, hogy adott napon délelőtt vagy délután érkezik hozzád a csomagod.

  5. Kapucsengőn keresztül engedj be minket, hogy az ajtód elé tehessük a rendelésedet.

  6. Egyél frisset, főzz jókat, maradj egészséges! :)

  7. Ha jó élményed volt velünk, oszd meg másokkal is és rendelj újra! #magnetkert

Mi a minimális rendelési érték?

5.000 Ft, azalatt sajnos nem tudjuk kiszállítani a rendelt csomagot.

Mikor adhatok le rendelést?

Bármikor, ám ha szerda 17 óráig leadod és kiegyenlíted a rendelésedet csütörtökön érkezik meg a csomagod.

Miért nem adhatok le rendelést szombat 17 órától vasárnap estig?

Ezen időszak alatt készítjük elő számodra a termékpalettát a friss árakkal, új akciókkal.

Mikor érkezik meg a csomagom?

Minden héten csütörtökön, várhatóan 13 és 19 óra között érkezünk meg hozzád a megrendeléseddel.

Hova szállítunk jelenleg?

Budapesten belül bárhova.

Módosíthatom a szállítási címet?

E-mailben küldd el nekünk az új címet a magnetkert@magnethaz.hu címre a kiszállítási nap előtt 12 órával és áttervezzük a kiszállítási útvonalunkat, hogy elérjen hozzád a csomagod.

 

Csak utcaszintig vagy a lakásom ajtajáig hozzátok a csomagot?

Alap esetben esetben a lakás ajtajáig visszük a csomagodat, függetlenül annak értékétől, méretétől vagy súlyától, de, ha te szívesebben lejössz, vagy kijössz érte, jelezd a futárunknak a kaputelefonon.

Mi történik, ha valamiért nem reagálok a kapucsengőre és a megadott mobilszámon sem értek el?

A címed rögzítésekor érdemes megadnod az emelet-ajtószámot is, hogy amennyiben nem érünk el, hátha az ajtódig eljutunk, s a csengőt meghallod. Amennyiben a kitartó próbálkozás ellenére sem tudunk kapcsolatba lépni veled, valamint nem tudjuk kellő biztonsággal otthagyni számodra a csomagod, visszavisszük azt és egyeztetünk veled a továbbiakról.

 

Mennyibe kerül a kiszállítás?

Amennyiben 5.000,- Ft és 14.999,-Ft közötti összegért rendelsz, a szállítás díja 500,- Ft, 15.000,- Ft felett, a kiszállítás ingyenes!

Hogyan tudok fizetni?

A megrendelésed véglegesítése után utalással tudod kifizetni a végösszeget, ami szükséges ahhoz hogy kiszállítsuk neked a csomagodat. A MagNet Közösségi Ház számlaszáma 16200106-60450487. Ne felejtsd el a megjegyzésben feltüntetni a rendelésed számát!

 

Mit kezdjek a nálam maradt csomagolóanyaggal?

Kérjük, a KÉK táskákat egy következő rendelésed érkezésekor készítsd ki az ajtód elé, hogy elhozhassuk és a környezetünk védelmének érdekében újra felhasználhassuk.

 

Hogyan törölhetem a megrendelésemet?

Amennyiben törölni szeretnéd a megrendelésedet, a magnetkert@magnethaz.hu e-mail címre írj nekünk. Ha már kiegyenlítetted a rendelésed árát, vissza fogjuk utalni részedre a pontos összeget.

 

Kötelező regisztrálnom?

A regisztráció nem kötelező, ám előnye, hogy egy újabb rendeléskor nem szükséges újra megadnod az adataidat és visszakeresheted korábbi csomagjaidat is.

Honnan érkeznek a termékeke?

Egy zöldséges ismerősünk szerzi be a friss árut, közvetlenül a termelőktől és a Nagybani Piacról.

 

Kimért termékek esetében mekkora lehet a maximális tömegbeli eltérés a magnetkert.hu-n szereplő tömeghez képest?

A maximális eltérés kimért termékek esetében 20% a magnetkert.hu-n megadott indikatív tömeghez mérten. Ha ennél nagyobb eltérést tapasztalt, írj nekünk.

 

A kosaramban lévő termékek lefoglalásra kerülnek-e a részemre?

A kosárba helyezett termékek a megrendelésed véglegesítésévél vásárolod meg.

 

Elfogyott a termék, amit rendelni akartam, honnan tudhatom meg, hogy mikor lesz újra elérhető?

Azok a termékeink amelyekből ideiglenesen kifogytunk szürke színnel jelennek meg. Amint újra rendelhetőek lesznek, jelezzük az oldalon.

 

Hogyan kapom meg az ÁFÁ-s számlámat?

E-mailben küldjük részedre, miután átutalással kiegyenlítetted a végösszeget. Egyelőre manuálisan történik, ezért kérjük a türelmedet.

 

Mit tegyek én?

Legyél otthon, engedj be minket és megköszönjük, ha kikészítesz egy kosarat vagy dobozt a rendelésednek!

Mi történik, ha késve kapom meg a rendelésemet?

Amennyiben nem tudjuk tartani az ígért kiszállítási időintervallumot, telefonon és e-mailben értesítünk.

Mit tegyek, ha valami gond volt a rendelésemmel?

Kérjük, lépj kapcsolatba velünk bármelyik kommunikációs csatornánkon keresztül és haladéktalanul segítünk a helyzet rendezésében.

Kuponok

Ha az Andrássy út 98. szám alatt  dolgozol, használd az "ANDRASSY" kupont, add meg az irodád pontos helyét és ingyen kiszállítjuk csomagod.