Gyakran ismételt Kérdések
Mik a lépések a honlapra érkezéstől a zöldségek-gyümölcsök fogyasztásáig?
-
Válaszd ki a kívánt termékeket és azok mennyiségét
-
Rendeld meg a kosarad tartalmát.
-
Utald át a végösszeget a rendelésedet visszaigazoló e-mail tartalma szerint és ne felejstsd el a közleménybe beírni a rendelési számod.
-
Értesítünk róla, hogy adott napon délelőtt vagy délután érkezik hozzád a csomagod.
-
Kapucsengőn keresztül engedj be minket, hogy az ajtód elé tehessük a rendelésedet.
-
Egyél frisset, főzz jókat, maradj egészséges! :)
-
Ha jó élményed volt velünk, oszd meg másokkal is és rendelj újra! #magnetkert
Mi a minimális rendelési érték?
5.000 Ft, azalatt sajnos nem tudjuk kiszállítani a rendelt csomagot.
Mikor adhatok le rendelést?
Bármikor, ám ha szerda 17 óráig leadod és kiegyenlíted a rendelésedet csütörtökön érkezik meg a csomagod.
Miért nem adhatok le rendelést szombat 17 órától vasárnap estig?
Ezen időszak alatt készítjük elő számodra a termékpalettát a friss árakkal, új akciókkal.
Mikor érkezik meg a csomagom?
Minden héten csütörtökön, várhatóan 13 és 19 óra között érkezünk meg hozzád a megrendeléseddel.
Hova szállítunk jelenleg?
Budapesten belül bárhova.
Módosíthatom a szállítási címet?
E-mailben küldd el nekünk az új címet a címre a kiszállítási nap előtt 12 órával és áttervezzük a kiszállítási útvonalunkat, hogy elérjen hozzád a csomagod.
Csak utcaszintig vagy a lakásom ajtajáig hozzátok a csomagot?
Alap esetben esetben a lakás ajtajáig visszük a csomagodat, függetlenül annak értékétől, méretétől vagy súlyától, de, ha te szívesebben lejössz, vagy kijössz érte, jelezd a futárunknak a kaputelefonon.
Mi történik, ha valamiért nem reagálok a kapucsengőre és a megadott mobilszámon sem értek el?
A címed rögzítésekor érdemes megadnod az emelet-ajtószámot is, hogy amennyiben nem érünk el, hátha az ajtódig eljutunk, s a csengőt meghallod. Amennyiben a kitartó próbálkozás ellenére sem tudunk kapcsolatba lépni veled, valamint nem tudjuk kellő biztonsággal otthagyni számodra a csomagod, visszavisszük azt és egyeztetünk veled a továbbiakról.
Mennyibe kerül a kiszállítás?
Amennyiben 5.000,- Ft és 14.999,-Ft közötti összegért rendelsz, a szállítás díja 500,- Ft, 15.000,- Ft felett, a kiszállítás ingyenes!
Hogyan tudok fizetni?
A megrendelésed véglegesítése után utalással tudod kifizetni a végösszeget, ami szükséges ahhoz hogy kiszállítsuk neked a csomagodat. A MagNet Közösségi Ház számlaszáma 16200106-60450487. Ne felejtsd el a megjegyzésben feltüntetni a rendelésed számát!
Mit kezdjek a nálam maradt csomagolóanyaggal?
Kérjük, a KÉK táskákat egy következő rendelésed érkezésekor készítsd ki az ajtód elé, hogy elhozhassuk és a környezetünk védelmének érdekében újra felhasználhassuk.
Hogyan törölhetem a megrendelésemet?
Amennyiben törölni szeretnéd a megrendelésedet, a e-mail címre írj nekünk. Ha már kiegyenlítetted a rendelésed árát, vissza fogjuk utalni részedre a pontos összeget.
Kötelező regisztrálnom?
A regisztráció nem kötelező, ám előnye, hogy egy újabb rendeléskor nem szükséges újra megadnod az adataidat és visszakeresheted korábbi csomagjaidat is.
Honnan érkeznek a termékeke?
Egy zöldséges ismerősünk szerzi be a friss árut, közvetlenül a termelőktől és a Nagybani Piacról.
Kimért termékek esetében mekkora lehet a maximális tömegbeli eltérés a magnetkert.hu-n szereplő tömeghez képest?
A maximális eltérés kimért termékek esetében 20% a magnetkert.hu-n megadott indikatív tömeghez mérten. Ha ennél nagyobb eltérést tapasztalt, írj nekünk.
A kosaramban lévő termékek lefoglalásra kerülnek-e a részemre?
A kosárba helyezett termékek a megrendelésed véglegesítésévél vásárolod meg.
Elfogyott a termék, amit rendelni akartam, honnan tudhatom meg, hogy mikor lesz újra elérhető?
Azok a termékeink amelyekből ideiglenesen kifogytunk szürke színnel jelennek meg. Amint újra rendelhetőek lesznek, jelezzük az oldalon.
Hogyan kapom meg az ÁFÁ-s számlámat?
E-mailben küldjük részedre, miután átutalással kiegyenlítetted a végösszeget. Egyelőre manuálisan történik, ezért kérjük a türelmedet.
Mit tegyek én?
Legyél otthon, engedj be minket és megköszönjük, ha kikészítesz egy kosarat vagy dobozt a rendelésednek!
Mi történik, ha késve kapom meg a rendelésemet?
Amennyiben nem tudjuk tartani az ígért kiszállítási időintervallumot, telefonon és e-mailben értesítünk.
Mit tegyek, ha valami gond volt a rendelésemmel?
Kérjük, lépj kapcsolatba velünk bármelyik kommunikációs csatornánkon keresztül és haladéktalanul segítünk a helyzet rendezésében.
Kuponok
Ha az Andrássy út 98. szám alatt dolgozol, használd az "ANDRASSY" kupont, add meg az irodád pontos helyét és ingyen kiszállítjuk csomagod.